عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

DOWNLOAD

[ پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دانلود نرم افزار رمضان الکریم ویژه رمضان ۹۲ 

yasgroup.ir ramazanolkarim دانلود نرم افزار رمضان الکریم ویژه رمضان 92

این نرم افزار قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان ساخته شده است .

ویژگی های نرم افزار:

منبعی تقریبا کامل از اعمال و ادعیه ماه رمضان

دارای تقویم رمضان به همراه دعاهای هر روز ماه مبارک

استفاده از صوت بک گراند

دارای ویژه نامه های مرتبط با ماه

قابلیت پخش ادعیه و نواهای مرتبط با ماه از طریق اتصال به اینترنت

تفکیک اعمال هر روز و هر شب ماه رمضان

دانلود

[ دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]
برنامه تقویم خورشیدی JvD Calendar ۵ یک برنامه رایگان بوده که برای برطرف کردن نیاز کاربران به تقویم هجری شمسی ساخته شده که در کنار آن علاوه بر این که سعی شده انتظارات کاربر از یک تقویم دیجیتال برآورده شود در جهت افزایش اطلاعات کاربر هم با استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) فعالیت داشته است.

از دیگر ویژگی های این نرم افزار فارسی می توان به قابلیت گذاشتن پیام به صورت زمان دار، رخدادهای ملی، مذهبی و سینمایی جهان، دارا بودن ساعت جهانی، اوقات شرعی، مبدل تاریخ، دفترچه تلفن و… اشاره کرد.

ویژگی های تقویم شمسی نسخه ۵٫۲:

بر طرف شدن مشکلات و خطاهای نسخه های قبل.
قرارگرفتن یک آیکون در کنار ساعت که به شکل تاریخ همان روز و یا نام روز هفته است.
برای مثال: اگر امروز دوم باشد آیکون برنامه به شکل ۲ خواهد بود.
و یا اگر امروز شنبه باشد آیکون برنامه به شکل ش خواهد بود.
همچنین برنامه قابلیت نمایش به صورت ترکیبی از هر دو نوع را داراست.
در این نسخه سه نوع آیکون برای هر نوع وجود دارد که میوانید هر یک را به دلخواه انتخاب کنید.
اطلاعات (اضافه شدن اطلاعاتی جدید و متفاوت)
تقویم ماهانه نمایش تقویم به صورت ماهانه با قابلیت پرش به ماه های و سال های مختلف به صورت گدجت (Gadget) .
تقویم ماهانه در دوحالت قابل نمایش می باشد.
اوقات شرعی دارای شهر های مختلف با تفکیک استان.
در این نسخه قابلیت پخش اذان نیز گنجانده شده.
پیش شماره شهر ها با تفکیک استانی.
قابلیت جست و جو بر اساس نام شهر، استان، پیش شماره و همچنین جست و جوی ترکیبی
تقویم شمسی برای رایانه ایرانی + دانلود
توجه:
برای استفاده از این نسخه ی برنامه باید مایکروسافت دات نت فریم ورک ۳٫۵ یا بالاتر بر روی سیستم تان نصب باشد ؛ در ضمن افرادی که از ویندوز ۷ استفاده می کنند احتیاج به نصب هیچ برنامه ی اضافی ندارند.

لینک دانلود
[ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا  iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. جهت مشاهده فرمت های پشتیبانی شده نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

xilisoft video converter حرفه ای ترین مبدل مالتی مدیا Xilisoft Video Converter Ultimate v7.7.2.20130418

 

 

دستگاه های خروجی پشتیبانی شده

iPod, iPod nano, iPod classic, iPod shuffle, iPod touch 4

iPhone, iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S

iPad, iPad2, New iPad, Apple TV

PSP, PS3

Xbox, Xbox 360

General mobile phone, BlackBerry, etc.

General MP4 players: Archos, Creative Zen, iRiver, etc.

Windows Mobile devices: Pocket PC, Dell Axim X51, HP iPaq hw6500 series, etc. 

Google phones: Nexus One, HTC Hero, HTC G2 Magic, HTC Tattoo, Motorola Droid2, Motorola CLIQ, SamSung i7500

Windows Phone 7: HTC Surround, HTC 7 Mozart, HTC 7 Trophy, HTC HD7, HTC 7 Pro, LG Optimus 7, LG Quantum/Optimus 7Q, Dell Venue Pro, Samsung Focus, Samsung Omnia 7

 

 

DOWNLOAD

 

DOWNLOAD

[ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 روز به روز کیفیت و حجم اطلاعات در رایانه در حال افزایش است و به این دلیل کاربران دیگر از CD استفاده نمی کنند و اطلاعات خود را بر روی DVD نگه داری می کنند که حجم بالاتری را شامل می شود. بسیاری از فیلم ها و سریال ها نیز با کیفیت اورجینال بر روی DVD تهیه می شوند؛ به همین دلیل نیاز کاربران به نرم افزار های کپی و رایت DVD بیش از پیش افزایش می یابد. عموم نرم افزار های موجود در این رابطه حجم بسیار زیادی از حافظه ی رایانه را اشغال می کنند و بعضا نتیجه ی مطلوبی نیز به دست نمی دهند.

نرم افزاری که امروز در وب سایت دانلود رایگان قصد معرفی آن را داریم Aplus DVD Copy نام دارد که با حجم بسیار کم، کاربری نرم افزار های قدرتمند را ایفا می کند و کیفیت مطلوب تری نیز ارایه می دهد. از طریق این نرم افزار شما قادرید تمام عملیات های رایت، کپی، ایمیج گیری و بک آپ را از روی دیسک های DVD خود در کمترین زمان انجام دهید. همانطور که می دانید در کپی فیلم هایی که به صورت اورجینال بر روی DVD ها قرار دارند کم شدن کیفیت مشاهده می شود؛ ولی در کپی از طریق این نرم افزار بدون هیچ کیفیتی شما عزیزان می توانید ویدیو و فیلم های موجود بر روی DVD را کپی کنید. این نرم افزار از دیسک های سخت DVD-R(W) و DVD+R(W و هر دو فرمت DVD شامل NTSC و PAL پشتیبانی به عمل می آورد که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. این نرم افزار قادر است انواع مختلف قفل های DVD شامل CSS, RC, RCE AND UOPs را شکسته و به طور کامل عملیات کپی را انجام دهد. شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین ویرایش این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از کار با DVD نهایت لذت را ببرید.

 

DOWNLOAD

[ جمعه 2 فروردين 1392برچسب:, ] [ ] [ ali ]

برنامه IQ Test برای سنجش IQ طراحی شده است. بیشتر سؤالات از نوع تصویری هستند که اثر تفاوت‌های فرهنگی را به حداقل می‌رساند. شما باید به ۳۹ سؤال در ۴۰ دقیقه پاسخ دهید. اگر راجع به جواب سؤالی مطمئن نیستید، آن را رد کنید و وقتی به اطمینان رسیدید به سراغ آن‌ها بروید. معمولاً افرادی که IQ آن‌ها بین ۸۰ و ۱۲۰ است نرمال هستند، و افراد با IQ بیشتر از ۱۲۰، جزء انسان‌های نخبه به حساب می‌آیند. در نسخه جدید این برنامه نحوه پرسش سوال ها کاملا فرق کرده است، همچنین گرافیک برنامه کاملا بهبود یافته است.

 

دانلود نرم افزار IQ Test v2.7.8223 تست هوش برای آندروید

 

 

 

 

 

 

password رمز فایل: www.melatdownload.com

http://www.melatdownload.com/wp-content/uploads/2013/01/download5.gif دانلود  رایگان

[ شنبه 12 اسفند 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

KMPlayer کام پلیر نرم افزارقدرتمند  پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer بر این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید.

 دانلود نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری KMPlayer 3.5.0.77 Final

نرم افزار KMPlayer با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند. شما هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه و آخرین ورژن نرم افزار کام پلیر KMPlayer را از سایت ملت دانلود دریافت نمایید.

برخی ویژگی های اصلی نرم افزار KMPlayer:

-    پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
-    در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و .. . و امکان ویرایش یا کپی
-    هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
-    قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
-    قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
-    محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
-    قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
-    قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
-    نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
-    امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای Winamp
-    امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
-    پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
-    پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
-    پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
-    امکان پخش فایلهای AAC, OGG
-    پشتبانی کامل از فایلهای فلش
-    سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸
و …

download

[ پنج شنبه 12 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دانلود مستقیم نرم افزار Internet Download Manager v6.12 Build 26

 

 

hambood_Internet-Download-Manager-v6.12-Build-26

Internet Download Manager یا همان IDM پرشتاب‌ترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می‌باشد.
این نرم افزار نیرومند به سبب بخش‌بندی فایل‌های در حال دانلود و استفاده درست از گنجایش پهنای باند اینترنت کاربر ، می‌تواند شتاب دانلود را تا بیش از ۳ برابر و گاهی تا ۵ برابر افزایش دهد. توانایی دیگر این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار مهم است، توانایی resume یا ادامه دانلود لینک‌های دانلودیمی‌باشد. برای نمونه اگر فایلی را از همبود دانلود نمودید و در هنگام دانلود به هر سببی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، می‌توانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. توانایی‌های مهم دیگری همچون زمان‌بندی برای آغاز و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک‌ها از ویژگی‌های نرم افزار به حساب می‌آید. دانلود ویدیوها و صوت‌هایی که به صورت استریم و زنده پخش می‌شوند و توان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از توانایی‌هایی است که نمی‌توان به آسودگی از آن چشم پوشی نمود.

ویژگی‌های نرم افزار Internet Download Manager v6.12 Build 26 :
- کارگزاری پرشتاب و آسان نرم افزار
- افزایش پنج برابری شتاب دانلود بر اساس جدیدترین شگردها
- توانایی کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) لینک‌ها
- بهبود پیوند کاربری
- ویروس‌یابی فایل‌های دانلود شده جورواجور
- ویژگی Speed Limiter برای در تنگنا گذاشتن شتاب دانلود یک فایل شناخته شده
- پشتیبانی از پروکسی سرورهای گوناگون همانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- توانایی ادامه دانلود‌های نیمه تمام از جایی که پیوند اینترنتی شما گسسته شده است
- دانلود فایل‌های ویدیویی FLV از سایت‌های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- سازگاری با مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer, AOL, Mozilla, Mozilla Firefox, Mozilla Firebird, Avant Browser, MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به سبب مدیریت دانلود فایل‌ها
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- پشتیبانی از بیشتر زبان‌های زنده دنیا از جمله زبان پارسی
- و …

دانلود مستقیم نرم افزار Internet Download Manager v6.12 Build 26 با گنجایش ۵٫۳ مگابایت

[ یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

نرم افزار محاسبه تناسب قد و وزن|www.shadifun.com

 

توسط این برنامه میتونید بفهمید که بدنتان  در چه شرایطی قرار دارد . شما با وارد کردن مقدار قد و وزنتان از شرایط فیزیکی خود مطلع می شوید.

 

برای دانلود برنامه و توضیحات و راهنمای نرافزار تناسب قد-وزن به ادامه مطلب بروید

کار با این برنامه هم بسیار ساده است همون طور که در شکل بالا میبینید باید در ۲ فیلد خالی قد و وزن خودتون رو وارد کنید به همین راحتی البته اینو باید یاداور بشم که برای اجرای این نرم افزار نیاز به flash player دارید که اگه رو سیستمتون موجود نیست در پایین لینک دانلودش قرار داره….

 *پسورد فایل: www.shadifun.com

 

 دانلود برنامه محاسبه قد-وزن

حجم برنامه بسیار کم می باشد و در عین حال محیطی ساده و جذاب دارد

 

دانلود برنامه فلش پلیر

[ پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود Haunted Legends بازی یافتن اشیاء مخفی

 
Haunted yasgroup.ir  دانلود Haunted Legends بازی یافتن اشیاء مخفی

Haunted Legends The Undertaker یک بازی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز در سبک بازی های Hidden Object می باشد که سایت یاس گروپ برای شما کاربران عزیز آماده کرده است. داستان این بازی مربوط به یک دهکده ماهیگیری می باشد که رونق زیادی داشته است و حال به یک چشم انداز کابوس وار تبدیل شده است و اختلالات غیر طبیعی زیادی نیز در این دهکده رخ می دهد و سبب تعجب همگان شده است. حال شما به عنوان یک بازرس و کاراگاه تصمیم دارید به این دهکده بروید و تمامی این اتفاقات عجیب و غریب و اختلالات بوجود آمده را مورد بررسی قرار دهید و رمز و رازهای بازی را کشف کنید. این بازی از گرافیک مناسبی برخوردار است و داستان زیبایی را روایت می کند و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.
 
 
لینک های دانلود
[ سه شنبه 12 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

MegaView نام نرم افزار همه فن حریفی است که بعد از بارگزاری و کار کردن با آن متوجه خواهید شد یکی از قدرتمدترین نرم افزارهای مدیریتی و پخش کننده را در اختیار دارید که می توانید از تمامی امکانات موجود در ان تنها با کلیکی ساده بهره مند شوید. این نرم افزرا یک بسته نرم افزاری جامع و کامل در زمینه پخش تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و فرمت های نوشتاری و Office می باشد. به طور کلی می توان گفت که بوسیله این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا انواع فرمتهای صوتی ٬ تصویری ٬ فایلهای آفیس ٬ پاورپوینت ٬ صفحات وب ٬ فایلهای PDF و تقریبا هر فرمتی که در سیستم خود دارید را مشاهده کرده و از امکانات این نرم افزار لذت ببریید. چنانچه در سیستم خود فایل تصویری و یا مولتی مدیا نیز دارید و از سردرگمی آنها خسته شده ه اید ، می توانید مدیریت و مرتیب کردن آنها را به MegaView بسپارید و به این سر درگمی خاتمه داده ، فایلهای خود را سر و سامان دهید. به کمک این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا تصاویر را در کامپیوتر خود مدیریت و سازمان دهی کرده ، چنانچه لازم بود آنها را ویرایش کرده ، و همچنین قادر خواهید بود فایلهای اجرایی مالتی مدیا از آنها ساخته و در نهایت آنها را در سی دی و یا دی وی دی مورد نظر خود آرشیو کنید.


DOWNLOAD

[ پنج شنبه 7 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دانلود بهترین و قویترین نرم افزار موبایل قرآن مجید ، همراه با صوت و قرائت کل قرآن مجید و گرافیک زیبا به صورت جاوا

 

1335086810 quran mobinmobile دانلود بهترین و قویترین نرم افزار موبایل قرآن صوتی،با قرائت کل قرآن مجید به صورت جاوا

 

امروز برای شما کاربران عزیز ، بهترین و قویترین نرم افزار قرآن مجید ، همراه با صوت و گرافیک زیبا به صورت جاوا ، را برای دانلود قرار داده ایم.

این نرم افزار ، به سه زبان فارسی، عربی، و انگلیسی منتشر شده است و شما می توانید زبان مورد نظر را انتخاب نمایید.

نرم افزار قرآن کریم شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسی و انگلیسی به همراه تفسیر روایی برهان ارائه گردیده است.

از ویژگی های این نرم افزار قرائت کامل ترتیل قرآن کریم است که با کپی نمودن فایل صوتی بر روی کارت حافظه تلفن همراه این امکان برای کاربر فعال خواهد بود.

 ویژگیهای این نسخه :

» امکان جستجو در متن قرآن و جستجو در متن تفسیر
» امکان یاداشت نویسی در کنار آیه دلخواه
» امکان نشانه گذاری متعدد
» انتخاب تکرار تلاوت
» انتخاب اندازه قلم
» دسترسی به جزء مورد نظر
» دستیابی به آخرین مطالعه
» امکان ارسال آیه انتخاب شده با پیامک
» گرافیک زیبا و کاربری آسان از ویژگی های نرم افزار قرآن کریم منتشر شده توسط مؤسسه مبین موبایل است.      

مؤسسه مبین موبایل اعلام نموده که بزودی یکی از تفاسیر فارسی را به این نرم افزار ضمیمه خواهد کرد .  

برای دانلود این نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود با لینک مستقیم  |  لینک کمکی   [حجم = ۶٫۵ مگابایت]

برای دانلود فایل صوتی این نرم افزار روی لینک زیر کلیک کنید :

دانلود با لینک مستقیم  |  لینک کمکی   [حجم = ۶۴ مگابایت]

[ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

 عکس   دانلود تقویم سال 1392 هجری شمسی برای کامپیوتر و موبایل

 

این بار تقویم سال ۹۲ (۱۳۹۲) هجری شمسی را که به همراه تعطیلات رسمی کشور است را برای کامپیوتر و موبایل آماده کرده ایم.این فایل به صورت pdf است که باعث میشود شما تقویم را در کامپیوتر,موبایل و تبلت خود داشته باشید و استفاده کنید.

 

این تقویم ۹۲ توسط موسسه  ژئو فیزیک ذانشگاه تهران تنظیم شده است و از امکانات خوبی برخوردار است..

 

 

دانلود تقویم

[ شنبه 2 دی 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

LibreOffice 3.6.3 Final یک نرم افزار آزاد مجموعه اداری است که توسط بنیاد مستندات آزاد تولید می شود. این نرم افزار از مجموعه اداری اپن آفیس برگرفته شده است. هدف تولیدکنندگان لیبره آفیس این است که یک مجموعه اداری مستقل با قابلیت پشتیبانی ODF ایجاد کنند که مشکل حق تکثیر نداشته باشد. کلمه لیبره آفیس از دو کلمه لیبره (فرانسوی یا اسپانیایی) به معنایی آزادی و کلمه آفیس (انگلیسی) به معنی مجموعه اداری، تشکیل شده است.

لیبره آفیس یک مجموعه برنامه اداری با کیفیت عالی و خدمات گسترده است که می توانید آن را به رایگان دریافت و نصب کنید. کاربران در سرتاسر جهان از لیبره آفیس استفاده می کنند. لیبره آفیس هم اکنون به بیش از ۳۰ زبان (از جمله فارسی) ترجمه شده است و برای سیستم عامل های مختلف، از جمله ویندوز، مکنتاش و لینوکس (دبیان، اوبونتو، فدورا، اپن سوزه، آرچ لینوکس و …) قابل دریافت است.

شما می توانید لیبره آفیس را به صورت آزاد دریافت و نصب کنید و به دوستان خود هدیه دهید، بدون آن که نگران قوانین کپی رایت باشید. این نرم افزار تمام امکانات مایکروسافت آفیس را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. شما در منوی اصلی این نرم افزار می توانید یکی از برنامه های Base، Calc، Draw، Impress، Math یا Writer انتخاب کنید که مانند نرم افزارهای مایکروسافت آفیس می باشند. از قابلیت های مهم این نرم افزار امکان ایجاد فایل هایی با فرمت های قابل استفاده در Microsoft Office است. LibreOffice نرم افزاری بی نظیر و قدرتمند است و رقیبی برای Microsoft Office گران قیمت می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LibreOffice:
-  مجموعه ای کامل از ابزارهای اداری با قابلیت های فراوان
- رایگان و آزاد و بدون هزینه های مجوز و یا هزینه های سالیانه
- قابل استفاده در بسیاری از زبان ها
- تحت مجوز LGPL
- دارای ابزار Text Document برای ایجاد، ویرایش و مدیریت اسناد
- ابزار Drawing برای طراحی
- Spreadsheet ابزار صفحه گسترده
- Presentation ابزار ارائه مطلب
- Database ابزار پایگاه داده
- Formula ابزار محاسبه عملیات ریاضی
- و …

دانلود از لینک مستقیم

[ سه شنبه 28 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

Dictionary .NET 5.6.4719 یک فرهنگ لغت چند زبانه کوچک، آسان و هوشمند با امکان ترجمه به ۶۶ زبان از جمله زبان فارسی با استفاده از خدمات ترجمه گوگل و مایکروسافت است. این نرم افزار شامل ادغامی از خدمات سایت های گوگل، یاهو، مایکروسافت، ویکیپدیا و … می باشد. این فرهنگ لغت به عنوان نرم افزاری رایگان برای استفاده شخصی در دسترس می باشد. رابط کاربری نرم افزار کاملا شهودی بوده و استفاده از آن بسیار آسان است و تنها کافیست شما ورودی و زبان خروجی را انتخاب کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dictionary .NET:
- ترجمه هوشمند
- ترجمه متن انتخاب شده با یک کلید فوری
- ترجمه کامل متن
- متن پیشنهاد
- ترجمه با یک کلیک بدون انتخاب متن
- ترجمه یک صفحه وب
- باز کردن فایل برای ترجمه
- فهرست چند زبانه
- جستجوی ویکیپدیا
- و …

دانلود از لینک مستقیم

[ شنبه 25 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 اگر از کاربرانی باشید که با عکس و گرافیک سروکار دارند مطلقا با آشفتگی در فایل های خود مواجه شده اید؛ عموم این کاربران از نرم افزار های گالری ساز استفاده می کنند ولی معمولا این نرم افزار ها امکانات کمی ارایه می کنند. نرم افزار ACDSee Pro 6.1 که امروز در وب سایت دانلود رایگان با معرفی آن در خدمت شما عزیزان هستیم یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه است که از سری نرم افزار های مخصوص برای نمایش و ویرایش عکس  می باشد و بهترین ساماندهی را به عکس ها و فایل های گرافیکی شما خواهد داد. این نرم افزار به عکاسان حرفه ای کمک می کند تا به راحتی عکس های دیجیتالی خود را آرشیو، کاتالوگ، نشر یا ویرایش کنند و شما را در سطح عمومی از استفاده از نرم افزار گرافیکی سنگین مثل فتوشاپ بی نیاز می کند. نرم افزار ACDSee از اکثر فرمت های RAW که توسط دوربین های DSLR تهیه می شوند پشتیبانی می کند و عکاسان به راحتی می تواند از این نرم افزار برای ساماندهی عکس های خود با این فرمت ها استفاده کنند. این نرم افزار امکانات فوق العاده ای را برای کاربران خود در نظر گرفته است که از مهم ترین آنها می توانیم به امکان رایت فایل های Multimedia بر روی سی دی یا دی وی دی، ساخت کاتالوگ و اسلاید شو های فوق العاده زیبا با افکت های مختلف، امکانات جالب ویرایشی از جمله امکان اضافه کردن Water Mark گروهی بر روی مجموعه ی عکس ها و ... اشاره نمود که نشان از قدرتمندی این نرم افزار دارد. این نرم افزار از قدیمی ترین نرم افزار ها در این زمینه است که روز به روز با توجه به نیاز های کاربران رشد کرده است، شما عزیزان هم اینک می توانید آخرین نسخه ی این نرم افزار را از وب سایت دانلود رایگان دریافت و از آن لذت ببرید.

نرم افزار حرفه ای مدیریت و ویرایش تصاویر ای سی دی سی - ACDSee Pro 6.1 Build 197

DOWNLOAD

 

[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود نرم افزار گنجینه نسخه ۱

 

[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

recuva دانلود Recuva 1.44.778   بازگردانی فایل

گاهی اوقات شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که فایلی را به اشتباه پاک می کنید  ولی به آن نیاز دارید ! در این موقعیت چه راهکاری دارید؟ Recuva نرم افزار بازگردانی فایل می باشد. این نرم افزار قابلیت بازگردانی فایل هایی را دارد که شما آنها را حذف کرده اید.این نرم افزار قابلیت بازگردانی فایل های عکس ، موزیک ، فیلم ، دیتا و… را دارا می باشد.کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و ظاهر کاربرپسندی دارد.با استفاده از این نرم افزار می توانید از مموری های مختلف فایل ها را بازگردانی کنید.
این نرم افزار از فرمت های FAT12, FAT16, FAT32, exFAT, NTFS, NTFS5 , NTFS + EFS و نسخه های Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows7 / XP64 / Vista64 / Windows7 64 ویندوز پشتیبانی می کند.

 

DOWNLOAD

 

 

[ دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 divx دانلود DivX Play 9.0.0   پلیر حرفه ای فیلم

DivX یکی از فرمت های محبوب ویدیوئی می باشد که علاوه بر حجم پائین کیفیت فیلم را نیز حفظ می کند.نرم افزار DivX Play یک نرم افزار قدرتمند برای پخش فایل های  DivX می باشد.همچنین امکان پخش فیلم ها با فرمت های دیگر نیز در این پلیر وجود دارد.این برنامه می تواند به سادگی فرمت های DivX را با سرعت و با کیفیت عالی تماشا کنید.

قطعا این نرم افزار تخصصی ترین و بهترین نرم افزار پلیر فایل های مخصوص شرکت DivXNetwork می باشد.با توجه به اینکه استفاده از فرمت DivX بسیار شایع شده است و امکان گرفتن فایل زیرنویس فیلم ها به شکل جدا در این فرمت وجود دارد شاید استفاده از این پلیر  اجتناب ناپذیر باشد.

 

1.download

 

2.download

[ شنبه 11 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ SmartCapture 3.0

 دانلود نرم افزار SmartCapture 3.0.0

 

 

دانلود نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ SmartCapture 3.0.0

SmartCapture نرم افزاری بسیار کارآمد و جالب به منظور عکس برداری از دسکتاپ می باشد ، با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید از تمامی صفحه نمایش , بخشی از صفحه نمایش و یا از یک برنامه خاص عکسبرداری کنید و با بهترین کیفیت این تصاویر را ذخیره کنید . این نرم افزار کاربردی می تواند مانند یک عکاس حرفه ای ویندوز عمل کند و شما را در تصویربرداری همیاری کند . همچنین این نرم افزار می تواند برخی از تغییرات مانند تغيير عمق رنگ ، برش تصاوير ، ارسال توسط به ايميل ، كپي در حافظه موقت ، كپي و چاپ تصاوير را بر روی تصاویر اعمال کن د. اين نرم افزار يك ابزار قدرتمند با روش كار آسان مي باشد كه اين امكان را فراهم مي سازد تا كاربران مبتدي نيز بتوانند عكس هايي بسيار با كيفيت از صفحه نمايش رايانه خود بگيرند . در اين نرم افزار از ابزارهاي متعددي براي راحتي كار كاربران استفاده شده است تا به كمك آن ها كاربران به راحتي و به صورت حرفه اي تصوير مورد نظر خود را تهيه کنند

 


دانلود نرم افزار SmartCapture 3.0.0 دانلود فایل: لینک مستقیم پی سی دی - غیر مستقیم از Rapidshare - 

 

غیر مستقیم از Embedupload

دانلود نرم افزار SmartCapture 3.0.0 1 MB

دانلود نرم افزار SmartCapture 3.0.0 رمز: www.p30day.com

[ دو شنبه 6 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 burnaware دانلود BurnAware Free5.4    رایت دی وی دی و سی دی

اگر به دنبال نرم افزار های رایت می گردید و برای این کار نمیخواهید از نرم افزارهای سنگین استفاده کنید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.نرم افزار BurnAware Professional یک برنامه رایگان،سبک،قدرتمند و ساده برای رایت انواع دیسک ها می باشد.از نظر جذاب بودن و راحتی کار با نرم افزار این برنامه واقعا یک شاهکار است.شاید ساده تر از این نمی توانست یک نرم افزار رایت سی دی طراحی شود.

هم اکنون می توانید آخرین ورژن آن را از سرورهای قدرتمند سایت ما دانلود نمائید.

 

تمام خصوصیات یک نرم افزار رایت حرفه ای را در ساده ترین شکل در اختیار شما قرار می دهد و با استفاده از این نرم افزار دیگر نیازی به نرم افزارهای سنگینی مثل nero نخواهید داشت.امکان رایت بر روی دیسک های Blue-ray نیز در این برنامه تعبیه شده است.


[ شنبه 4 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
[ شنبه 4 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

babylon دانلود Babylon Pro 9.0.2   مترجم حرفه ای تحت ویندوز

شاید بتوان گفت بابیلون را همه میشناسند نرم افزار مترجم babylon یکی از قدرتمندترین نرم افزار های دیکشنری جهان است که خصوصیات منحصر بفرد و فوق العاده کارآمدی دارد.توسط این برنامه می توانید لغات یا متون خود را به بیش از ۵۰ زبان دنیا ترجمه کنید.امکان جالب دیگری که این برنامه میتوانید کبلید میانبری مانند crtl+right click را به برنامه معرفی کنید و از آن به بعد روی لغات دلخواه خود دکمه کنترل و راست کلیک را فشار دهید تا برنامه آن را برایتان ترجمه نماید.

تبدیل واحدها مختلف به یکدیگر در برنامه تنها با یک کلیک امکان پذیر است.این برنامه توانایی اتصال به ویکی پدیا را نیز دارد.امکانات بسیار دیگری نیز در این دیکشنری وجود دارد که شاد شما را از استفاده از دیکشنری های دیگر بی نیاز کند.

 

download

[ چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 Nitro Pro نرم افزاری حرفه ای از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای ساخت، ویرایش و مدیریت اسناد پی دی اف می باشد. نرم افزارهای زیادی در زمینه مدیریت اسناد پی دی اف وجود دارند که Nitro Pro در این میان دارای ویژگی های بسیاری است. براحتی فایل های PDF را بخوانید و یا در صورت نیاز تصاویر، متن، جداول و ... را ویرایش کنید. همچنین اگر مایلید تا اثر شما در دستنخورده باقی بماند میتوانید از سیستم رمزگذاری تا سقف 48 بیتی استفاده کنید. نرم افزار کار با PDF Nitro Pro دارای محیط زیبا و کاربر پسند است و از سیستم های 64 بیتی پشتیبانی میکند.

نرم افزار ساخت و کار با PDF حرفه ای - Nitro Pro 8.0.4.6

ایجاد اسناد PDF

  • ساخت PDF و PDF / A
  • تبدیل و ادغام فایل ها به یک سند PDF
  • تبدیل کامل فایل های PDF به یک دسته
  • اسکن اسناد مقاله به PDFv
  • ایجاد دکمه PDF creation در نرم افزارهایی همچون مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و...
  • ایجاد 'هوشمند' اسناد PDF با بوک مارک ها، پیوند ها و ... از برنامه های مایکروسافت آفیس

کپی و صادرات PDF

  • تبدیل اسناد PDF برای استفاده مجدد در مایکروسافت ورد، برنامه آفیس اپن سورس و ...
  • استفاده از حالت های مختلف تبدیل
  • استخراج تمامی تصاویر و متون از PDF
  • بدیل فایل های PDF به Word، RTF، و فرمت های متنی
  • کپی کردن متن با حفظ قالب بندی، از جمله فونت، رنگ، اندازه و...

ویرایش اسناد PDF

  • درج و ویرایش متن، از جمله فونت، اندازه، رنگ و بیشتر
  • ویرایش تصاویر - قرار دادن، تغییر اندازه، چرخش، برش دادن، تلنگر، جایگزین، ترتیب، حذف، و استخراج
  • تنظیم روشنایی، کنتراست، فضای رنگی در تصاویر
  • ویرایش صفحات : درج، حذف، چرخش، برش، استخراج، و جایگزینی
  • اضافه کردن سرصفحه، پاورقی، متن
  • اضافه کردن شماره بیتس در سراسر مجموعه ای از اسناد PDF
  • اضافه کردن و ویرایش بوکمارک ها و لینک
  • ایجاد خودکار بوک مارک ها بر اساس قالب بندی متن و عناوین
  • ایجاد خودکار لینک ها بر اساس کلمات کلیدی و شماره صفحه
  • بهینه سازی، برش و تعمیر اسناد PDF

تشخیص کاراکتر نوری (OCR)

  • ایجاد فایل های PDF از اسناد کاغذی اسکن شده، و یا موجود در تصویر مبتنی بر فایل های PDF، مناسب برای چاپ و نشر، ویرایش، و یا آرشیو
  • ایجاد اسناد PDF به طور کامل سازگار با نرم افزارهای مرتبط
  • ایجاد فایل های PDF قابل ویرایش و سفارشی کردن اسناد با استفاده از ویژگی های ویرایشی
  • پشتیبانی از چند زبان

بررسی و Marking Up کردن PDF

  • برجسته سازی، زیرخط دار کردن و ... متون
  • اضافه کردن نوت، جعبه متن و حاشیه نویسی
  • اضافه کردن نقشه بادست باز با ابزار مداد
  • اضافه کردن اشکال نقاشی، از جمله خطوط، فلش، مستطیل، بیضی، چند ضلعی ها و ابرها
  • برچسب زدن تمبر به صفحات و یا ساخت تمبر های سفارشی با استفاده از خلاقیت های خود
  • اضافه کردن، ویرایش و اجرای جاوا اسکریپت
  • ضمیمه کردن اسناد و فایل های دیگر به صفحات PDF
  • اضافه کردن متن توضیحی و بازخورد
  • مرتب کردن و مدیریت نظرات
  • دسته بندی بر اساس نوع، نویسنده، وضعیت، موضوع و ...

ایجاد PDF امنیتی

  • ایجاد کلمه عبور بر روی اسناد
  • رمزگذاری با 40 بیتی، 128 بیتی، و سطح امنیت 256 بیتی
  • اعمال محدودیت های چاپ، کپی، و دستکاری در اسناد PDF
  • ایجاد و اعمال پروفیل های امنیتی قابل استفاده مجدد
[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 دانلود نرم افزار Paragon Backup and Recovery 12 10.1.19.15839

دانلود نرم افزار قدرتمند Paragon Backup and Recovery 12 10.1.19.15839

Paragon Backup and Recovery 12 یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کارآمد در زمینه ی پشتیبان گیری از اطلاعات است ، این بسته از ابزارهای مفید تشکیل شده و تمام نیازهای شما را پوشش می دهد یکی از ابزارهای این نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان از فایل های درون کامپیوتر است و شما با استفاده از آن می توانید از انواع فایل های درون هارد دیسک خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در برابر اتفاق های از پیش تعیین نشده محافظت کنید ، این ابزار به شما اجازه می دهد تا با انجام مراحل بسیار ساده با دقت بسیار بالایی عملیات پشتیبان گیری را انجام دهید و در چند دقیقه نیز می توانید نسخه بکاپ خود را در سیستم بازیابی کنید از دیگر ابزارهای این نرم افزار می توان به بازیابی فایل ها اشاره کرد ، با استفاده از این ابزار می توانید فایل های از دست رفته خود را بازیابی کنید و به راحتی از آن استفاده کنید این ابزار از RAID سخت افزاری کاملا پشتیبانی کرده و توانایی بازیابی فایل ها از هارد دیسک ، فلش دیسک ، کارت های حافظه و...را دارا می باشد ، از دیگر ابزارهای این نرم افزار امکان Bootable بودن است که در صورت رایت آن بر روی سی دی یا دی وی دی می توانید نرم افزار را در حالت بوت ویندوز نیز اجرا کتید

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Paragon Backup and Recovery 12 10.1.19.15839 :
- قابلیت Backup گرفتن از سیستم بدون وقفه در اجرای ویندوز
- امکان Recovery  فایل ها و فولدر های مورد نظر
- قابلیت استفاده از مزیت های دو نوع Backup متفاوت file/level ,sector/level
- امکان برگرداندن Windows Vista در انواع متفاوت مانند فیزیکی به فیزیکی ,محیط مجازی به فیزیکی…
- امکان بازیابی Linux و Dos با استفاده از Boot دو تایی
- قابلیت بازیابی با استفاده از Backup Bootable
- قابلیت بیرون کردن فایل و فولدر ها بر طبق ماسک های دستی تعیین شده
- پشتیبانی از دیسک هایBlu-Ray
- امکان منتقل کردن Image فایل های Backup به اینترنت با ابزارهای استاندارد ویندوز
- روال عادی Backup با استفاده از ابزارهای خاص
- توانایی انجام عملیات Partition بندی
- امکان Backup هر وسیله ارتباط جمعی مانند Usb, Firewir
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- و .....

 


دانلود نرم افزار Paragon Backup and Recovery 12 10.1.19.15839 دانلود فایل: لینک مستقیم غیر مستقیم از Rapidshare - غیر مستقیم از Embedupload

دانلود نرم افزار Paragon Backup and Recovery 12 10.1.19.15839 141 MB

 

[ شنبه 27 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

Google Chrome نسخه جدید مرورگر محبوب Google Chrome 22.0.1229.96 Final / 23.0.1271.52 Beta

Google Chrome یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین مرورگر هایی میباشد که در جهان کاربران زیادی را به خود گرد آورده است . این مرورگر ساخت شرکت گوگل میباشد و رقابت بسیار شدیدی با مرورگر فایرفاکس از لحاظ سرعت دارد . گوگل کروم با این که تاریخچه قدیمی ای ندارد اما هزاران کاربر روزانه از این مرورگر استفاده میکنند .این مرورگر از سایت برنامه ها گرفته شده است . از ویژگی ها میتوان به سرعت ، گرافیک ، سبک بوده و دارای امکانات فراوان و پشتیبانی افزونه ها و… اشاره کرد هم اکنون میتوانید این مرورگر بسیار زیبا را از سایت فرا دانلود به صورت رایگان دریافت نماید و از آن استفاده مطلوب نمایید.

 

DOWNLOAD

[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

Nitro Pro نرم افزاری حرفه ای از سایت دانلود نرم افزار رایگان برای ساخت، ویرایش و مدیریت اسناد پی دی اف می باشد. نرم افزارهای زیادی در زمینه مدیریت اسناد پی دی اف وجود دارند که Nitro Pro در این میان دارای ویژگی های بسیاری است. براحتی فایل های PDF را بخوانید و یا در صورت نیاز تصاویر، متن، جداول و ... را ویرایش کنید. همچنین اگر مایلید تا اثر شما در دستنخورده باقی بماند میتوانید از سیستم رمزگذاری تا سقف 48 بیتی استفاده کنید. نرم افزار کار با PDF Nitro Pro دارای محیط زیبا و کاربر پسند است و از سیستم های 64 بیتی پشتیبانی میکند.

نرم افزار ساخت و کار با PDF حرفه ای - Nitro Pro 8.0.4.6

ایجاد اسناد PDF

  • ساخت PDF و PDF / A
  • تبدیل و ادغام فایل ها به یک سند PDF
  • تبدیل کامل فایل های PDF به یک دسته
  • اسکن اسناد مقاله به PDFv
  • ایجاد دکمه PDF creation در نرم افزارهایی همچون مایکروسافت ورد، اکسل، پاورپوینت و...
  • ایجاد 'هوشمند' اسناد PDF با بوک مارک ها، پیوند ها و ... از برنامه های مایکروسافت آفیس

کپی و صادرات PDF

  • تبدیل اسناد PDF برای استفاده مجدد در مایکروسافت ورد، برنامه آفیس اپن سورس و ...
  • استفاده از حالت های مختلف تبدیل
  • استخراج تمامی تصاویر و متون از PDF
  • بدیل فایل های PDF به Word، RTF، و فرمت های متنی
  • کپی کردن متن با حفظ قالب بندی، از جمله فونت، رنگ، اندازه و...

ویرایش اسناد PDF

  • درج و ویرایش متن، از جمله فونت، اندازه، رنگ و بیشتر
  • ویرایش تصاویر - قرار دادن، تغییر اندازه، چرخش، برش دادن، تلنگر، جایگزین، ترتیب، حذف، و استخراج
  • تنظیم روشنایی، کنتراست، فضای رنگی در تصاویر
  • ویرایش صفحات : درج، حذف، چرخش، برش، استخراج، و جایگزینی
  • اضافه کردن سرصفحه، پاورقی، متن
  • اضافه کردن شماره بیتس در سراسر مجموعه ای از اسناد PDF
  • اضافه کردن و ویرایش بوکمارک ها و لینک
  • ایجاد خودکار بوک مارک ها بر اساس قالب بندی متن و عناوین
  • ایجاد خودکار لینک ها بر اساس کلمات کلیدی و شماره صفحه
  • بهینه سازی، برش و تعمیر اسناد PDF

تشخیص کاراکتر نوری (OCR)

  • ایجاد فایل های PDF از اسناد کاغذی اسکن شده، و یا موجود در تصویر مبتنی بر فایل های PDF، مناسب برای چاپ و نشر، ویرایش، و یا آرشیو
  • ایجاد اسناد PDF به طور کامل سازگار با نرم افزارهای مرتبط
  • ایجاد فایل های PDF قابل ویرایش و سفارشی کردن اسناد با استفاده از ویژگی های ویرایشی
  • پشتیبانی از چند زبان

بررسی و Marking Up کردن PDF

  • برجسته سازی، زیرخط دار کردن و ... متون
  • اضافه کردن نوت، جعبه متن و حاشیه نویسی
  • اضافه کردن نقشه بادست باز با ابزار مداد
  • اضافه کردن اشکال نقاشی، از جمله خطوط، فلش، مستطیل، بیضی، چند ضلعی ها و ابرها
  • برچسب زدن تمبر به صفحات و یا ساخت تمبر های سفارشی با استفاده از خلاقیت های خود
  • اضافه کردن، ویرایش و اجرای جاوا اسکریپت
  • ضمیمه کردن اسناد و فایل های دیگر به صفحات PDF
  • اضافه کردن متن توضیحی و بازخورد
  • مرتب کردن و مدیریت نظرات
  • دسته بندی بر اساس نوع، نویسنده، وضعیت، موضوع و ...

ایجاد PDF امنیتی

  • ایجاد کلمه عبور بر روی اسناد
  • رمزگذاری با 40 بیتی، 128 بیتی، و سطح امنیت 256 بیتی
  • اعمال محدودیت های چاپ، کپی، و دستکاری در اسناد PDF
  • ایجاد و اعمال پروفیل های امنیتی قابل استفاده مجدد

[ دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 

WinISO Standard یک نرم افزار حرفه ای از سایت دانلود رایگان نرم افزار برای مدیریت فایل های ایمیج می باشد.​ با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا فایل های Image را باز کرده، ویرایش کنید، استخراج کرده و یا به دیگر فرمت های ایمیج تبدیل کنید. ساختن دیسک های بوت CD / DVD / BD از ویژگی های دیگر این نرم افزار است که به شما در هنگامیکه بوت ویندوزتان از دست رفته است بوت خود را راه اندازی و تعمیر کنید. با نرم افزار WinISO Standardبرنامه ایمیج گیری از دیسک های CD / DVD / BD فایل ایمیج تهیه کنید و یا فایل های ایمیج با فرمت های مختلف را بر روی دیسک ها رایت کنید.

برنامه ایمیج گیری - WinISO Standard 6.2.0.4667

ویژگی های نرم افزار ایمیج گیری

  • استخراج فایل های ISO و ایمیج دیسک های CD / DVD / Blu-ray
  • تبدیل فایل های ایمیج بین ISO / BIN به فرمت های دیگر
  • رایت فایل های ایمیج با فرمت های مختلف را بر روی دیسک ها
  • تهیه نسخه پشتیبان از CD / DVD / BD با ساخت ایمیج
  • ساخت دیسک های بوت CD / DVD / BD
  • ساخت درایو مجازی و Mount کردن فایل های ISO

download

[ شنبه 20 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

 برنامه K-Lite Mega Codec Pack

نرم افزار پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری K-Lite Mega Codec Pack 9.4.0

K-Lite Mega Codec Pack نرم افزار منحصر به فرد برای اجرای تمامی انواع فایل های چند رسانه ای آفلاین و آنلاین توسط کامپیوتر می باشد. به عبارتی دیگر، مشاهده انواع فرمت های ویدئوها و فیلم ها روی کامپیوتر بدین ترتیب برای شما امکان پذیر می شود. این پک جدید شامل تمامی امکاناتی است که ممکن است شما بدان نیاز داشته باشید. در کنار این امکانات ، کدک های Quicktime و Real Player نیز به مجموعه کدک های این بسته اضافه شده است. Media Player Classic نیز نرم افزاری فوق العاده برای اجرای اکثر فرمت های ویدئویی می باشد.نصب K-Lite Mega Codec Pack برای افراد مبتدی کمی دشوار می باشد اما تنظیمات پیش فرض آن می تواند به کمک این افراد بیاید.
علاوه بر این قابلیت ها ، اگر نصب نرم افزار Media Player Classic را نیز انتخاب کردید، می توانید تنظیمات فایل های مربوطه برای محتوای ویدئویی و صوتی را نیز برای آن دستکاری کنید.
این ابزار قدرتمند و حرفه ای یکی از بسته های پیچیده تمامی کدک های ویدئویی می باشد که شما را از نصب پلیرهای مختلف بی نیاز می کند. 

 

download

[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
 دانلود نسخه جدید مرورگر اینترنت Firefox 16.0.2 
 
دانلود Firefox 16
 

دانلود نسخه جدید مرورگر اینترنت Firefox 16.0.2

شرکت Mozilla به تازگی نسخه جدید مرورگر محبوب و کدباز خود یعنی Firefox 16 را منتشر کرده است که بسیاری از مشکلات و آسیب پذیری های اساسی آن رفع شده است.14 حفره های امنیتی که توسط متخصصین امنیتی در این مرورگر کشف شده بودند در این نسخه رفع شده که در واقع 11 حفره امنیتی اشاره شده بسیار مهم بودند. از دیگر ویژگی های Firefox 16 می توان به تولبار جدید، پشتیبانی از نرم افزارهای جدید تحت وب، پشتیبانی از کنترل با صدا در نسخه Mac OS X و حالت Reader برای نسخه اندروید می باشد.
بسیاری از آسیب پذیری های فایرفاکس مانند مشکل حافظه، باگ سرریز حافظه مانجی و script-injectionدر نسخه جدید رفع شده است. Thunderbird 16 و SeaMonkey 2.13 نیز هر دو به صورت همزمان منتشر شده اند و همینطور مشکلات آنها نیز رفع شده است.
Firefox 16 با پشتیبانی از نرم افزارهای تحت وب در دسکتاپ ویندوز و نسخه لینوکس می تواند با مرورگرهای محبوب دیگر رقابت کند. برنامه نویسان هم اکنون می توانند نسخه ای از وبسایت خود را که توسط کاربران دیگر نصب شده را به صورت آفلاین اجرا کنند و دیگر همیشه نیاز به مرورگر کروم ندارند. موزیلا گفته است که نرم افزارهای تحت وب در این نسخه با قدرت تمام پشتیبانی می شوند.
کاربران Mac می توانند هم اکنون از قابلیت کنترل اولیه صدا در نسخه جدید Firefox 16 بهره ببرند. این در حالی است که قابلیت ها و امکانات جدید نسخه اندروید شامل حالت Reader مانند مرورگ Safari نیز به آن اضافه شده است.
قابلیت جدید نسخه اندروید نیز آیتم به اشتراک گذاری در منو می باشد که می توانید تب ها را به دیگر دستگاه های دیگر از طریق Firefox Sync ارسال کنید

 

download

[ شنبه 6 آبان 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 498
بازدید ماه : 4416
بازدید کل : 280318
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس